بهترین روش‌های برندسازی

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های برندسازی و تبلیغات اینترنتی در دنیای طراحی سایت است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده میکنند.

در واقع به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد میکنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه میکنند. درواقع یک خبر است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری پربازدید منتشر میشود که شامل یک تیتر جذاب ، چند پاراگراف متن و عکس میباشد.

مهمترین نکاتی که در این روش تبلیغاتی وجود دارد ؛

  1. نحوه تهیه خبر تبلیغاتی است که لازم است توسط یک تیم متخصص دارای خبرنگار حرفه‌ای ، مشاور بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو تهیه شود.
  2. رپورتاژ خبری در خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری معتبر منتشر شود.
  3. محتوای خبر با توجه به نوع مخاطبان وبسایت منتشر کننده تهیه شود تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد.

چگونه رپورتاژ آگهی باعث ارتقا رتبه سایت من در گوگل میشود ؟

در محتوای رپورتاژ یک تا سه کلمه کلیدی از متن بصورت فالو لینک میشود به سایت شما .
بر اساس جدیدترین الگوریتم های گوگل دریافت لینک فالو از مطلبی مرتبط در سایت های پربازدید و معتبر بالاترین تاثیرگذاری را در ارتقا رتبه سایت شما در گوگل دارد.